loading...
طراحی چت روم
mohammadjavad بازدید : 27 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)
روزی مرد جوانی وسط شهری ایستاده بود و ادعا می کرد که زیبا ترین قلب را درتمام آن منطقه دارد.جمعیت زیادی جمع شدند. قلب او کاملاً سالم بودو هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نشده بود و همه تصدیق کردند که قلب او به راستی زیباترین قلبی است که تاکنون دیده‌اند. مرد جوان با کمال افتخار با صدایی بلند به تعریف قلب خودپرداخت.ناگهان پیر مردی جلوی جمعیت آمد و گفت که قلب توبه زیبایی قلب من نیست. مرد جوان و دیگران با تعجب به قلب پیر مرد نگاه کردند قلب او با قدرت تمام می‌تپید اما پر از زخمبود. قسمت‌هایی از قلب او برداشته شده و تکه‌هاییجایگزین آن شده بود و آنها به راستی جاهای خالیرا به خوبی پر نکرده بودند برای همین گوشه‌هاییدندانه دندانه درآن دیده می‌شد. در بعضی نقاطشیارهای عمیقی وجود داشت که هیچ تکه‌ای آن راپرنکرده بود، مردم که به قلب پیر مرد خیره شده بودندبا خود می‌گفتند که چطور او ادعا می‌کند که زیباترین قلبرا دارد؟مرد جوان به پیر مرد اشاره کرد و گفتتو حتماً شوخی می‌کنی؛ قلب خود را با قلب من مقایسهکن؛ قلب تو فقط مشتی رخم و بریدگی و خراش است .پیر مرد گفت: درست است. قلب تو سالم به نظر می‌رسداما من هرگز قلب خود را با قلب تو عوض نمی‌کنم.هر زخمی نشانگر انسانی است که من عشقم را به اوداده‌ام،من بخشی از قلبم را جدا کرده‌ام و به او بخشیده‌ام.گاهی او هم بخشی از قلب خود را به من داده استکه به جای آن تکه‌ی بخشیده شده قرار داده‌ام؛اما چون این دو عین هم نبوده‌اند گوشه‌هاییدندانه دندانه در قلبم وجود دارد که برایم عزیزند؛چرا که یاد‌آور عشق میان دو انسان هستند.بعضی وقتها بخشی از قلبم را به کسانی بخشیده‌ام اما آنها چیزی از قلبشان را به من نداده‌اند، اینهاهمین شیارهای عمیق هستند. گرچه دردآور هستنداما یاد‌آور عشقی هستند که داشته‌ام. امیدوارمکه آنها هم روزی بازگردند و این شیارهای عمیق رابا قطعه‌ای که من در انتظارش بوده‌ام پرکنند،پس حالا می‌بینی که زیبایی واقعی چیست؟مرد جوان بی هیچ سخنی ایستاد، در حالی که اشکاز گونه‌هایش سرازیر می‌شد به سمت پیر مرد رفتاز قلب جوان و سالم خود قطعه‌ای بیرون آورد و بادستهای لرزان به پیر مرد تقدیم کرد پیر مرد آن را گرفتو در گوشه‌ای از قلبش جای داد و بخشی از قلب پیر و زخمی خود را به جای قلب مرد جوان گذاشت .مرد جوان به قلبش نگاه کرد؛ دیگر سالم نبود، امااز همیشه زیباتر بود زیرا که عشق از قلب پیر مردبه قلب او نفوذ کرده بود…
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
طراح فا یکی بهترین طراحان چت روم باسرعت وکیفیت عالی تماس باما 09333933912همراه باتخفیف یک ماه هاست ویک سال دامنه رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماچقدرازطراحی ماراضی هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 4,510
  • کدهای اختصاصی